Chess Ultra X Purling London Olivia Pilling Art Chess
Vi præsenterer Olivia Pilling Art Chess-sættet, der er en specialbestilling fra Purling London, nu tilgængelig i Chess Ultras virtuelle verden. I dette sæt har kunstneren Olivia Pilling, der er baseret i England, givet hver af de traditionelle Staunton-brikker en moderne forvandling med en rig farvepalette og et abstrakt design. Det stilfulde Olivia Pilling Art Chess-sæt, som er inspireret af russisk folkekunst, vil med garanti være et blikfang på skakbrættet. Denne pakke indeholder kun et skaksæt, som kan bruges i et hvilket som helst miljø i spillet.