Chess Ultra X Purling London Nette Robinson Art Chess
Vi præsenterer Nette Robinson 'St Basil's Cathedral' Art Chess-sættet, der er en specialbestilling fra Purling London, nu tilgængelig i Chess Ultras virtuelle verden. Dette vidunderlige skaksæt, der er skabt af skakspiller og kunstner Nette Robinson, er inspireret af den særprægede arkitektur af to af Ruslands landemærker. De lyse brikker er baseret på Moskvas kuppelformede Frelseren Kristus-katedral, mens de mørke brikker repræsenterer Vasilij-katedralens farver og mønstre. Denne pakke indeholder kun et skaksæt, som kan bruges i et hvilket som helst miljø i spillet.