Chess Ultra: Santa Monica-spilpakke
Rejs til en af verdens mest populære strande, og oplev alt det, som skakparken i Santa Monica har at byde på. Gør dig parat til at udfordre din modstander under blå himmel og svajende palmetræer. Santa Monica-spilpakken indeholder et moderne skaksæt i en ny og forbedret version. Sættet er inspireret af det populære skatermiljø langs Californiens kyst, og hver brik i Skate-skaksættet er lavet af genbrugte skateboard-dele. Skate-skaksættet er omhyggeligt håndlavet og tilgængeligt i to forskellige finish: malet og poleret, og sættet giver nyt liv til gamle skateboards. Denne pakke indeholder et skaksæt og et miljø. Disse kan bruges hver for sig eller sammen med alle vores andre sæt og miljøer.