Chernobylite - Deadly Frost Pack
Med Dødbringende frost: Våbenskin-pakken kan du indtage gaderne i Pripyat som koldblodig jæger med våben, der er som forvandlede. Dine fjender fryser på stedet i frygt, når du nærmer dig, indtil vinterens kølige bid sender dem i en kold grav.