Champion-pakke til Paladins – sæson 4
Lås op for alle seks Champions fra sæson 4 til spotpris! Denne pakke indeholder Champion-oplåsninger til Yagorath, Octavia, Vatu, Rei, Saati og Azaan. Derudover får du også en emote, MVP og oplåste talenter til alle seks Champions!