Challengers Horror 1
Alternativ kostumepakke til Ultra Street Fighter IV. Indeholder nye gyserkostumer til Hakan, Makoto, Guy, Dudley og Dee Jay. Skræm dine modstandere, og tving dine venner til at overgive sig!*Dette indhold er kun kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Fungerer ikke med andre spil.