Challenge-pakke
Et sæt bestående af fem Expedition-kort, der hver især pålægger Lara begrænsninger eller andre modifikationer, der gør spillet sværere. Overvind forhindringerne for at få bonuscredits. Kortene kan bruges i alle ekstra spiltyper.