Catty & Batty: The Spirit Guide
Catty & Batty: The Spirit Guide er et afslappet co-op-hjernevriderspil til sofaen, inspireret af Lemmings og Tower Defense! Spil som Catty eller Batty, og lav en sti, der kan lede ånderne hjem. 🐈🦇 Funktioner: - Kampagne med 30 baner til 1-2 spillere (lokalt co-op) - Skift figurer, når du spiller solo - Over 800 håndtegnede ånder - Over 150 animationer - Over 100 nye lyde - Originalt soundtrack - 6 farvetilstande (hvid, sepia, grå, mørk, omvendt, gameboy) - Cirka 2 timers gameplay Streamingstilladelser 🎬 Du har tilladelse til at streame og oprette videoer af dette spil (Twitch, YouTube osv.) selv med indtægtsgenerering aktiveret. Musikken er et originalt soundtrack, der gerne må streames. Hav det sjovt!