Cats and Seek : Osaka
Et spil med skjulte objekter med masser af mjavende missekatte at opdage! Se dig omkring – op, ned, venstre, højre ... Du ved aldrig, hvor du kan finde et venligt katteansigt :3 Funktioner: - 300+ katte at finde - Brugerdefinerede spilfarver - Tre niveauer - To spiltilstande – spil normalt eller på tid!