Spil det officielle videospil CATAN på konsol! Anskaf ressourcer, behersk nye strategier og opbyg dine bosættelser på et bræt, der bliver fuld af liv. Udfordr venner i din stue, eller spil mod smart og dynamisk AI for at blive den vindende Catanian, og tag derefter disse færdigheder med online med fuld kryds-spil-kompatibilitet! Tag din udfordring til det næste niveau med Super Deluxe-udgaven, som indeholder: - The Helpers - Træk på CATANs mest indflydelsrige indbyggeres færdigheder og tjenester, mens du stræber efter at blive den vindende cataner. - Championship Maps - Spil som en CATAN-verdensmester med DLC'en Championship Maps, der indeholder 5 brætlayouts fra tidligere CATAN-verdensmesterskaber.