Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate HD
Efterfølgeren til Castlevania: Lords of Shadow afslører historien om Belmont familien og deres kamp gennem generationer for at finde deres sande skæbne. Ridderen i Brotherhood of Light, Trevor Belmont, rejser ud på en episk mission for at hævne sin mor, blev dræbt af hans far, Gabriel. Gabriel Belmont, den nu mægtige Dracula, erklærer krig mod broderskabet, hvilket fører til en eklatant konfrontation mellem far og søn!