Castle of Illusion Starring Mickey Mouse
Mickey Mouse vender tilbage som stjernen i Castle of Illusion, en fantastisk genfortolkning af Sega Genesis-klassikeren. Med HD-grafik og en helt ny spiloplevelse vækker Castle of Illusion Mickeys verden til live i dette magiske Disney-eventyr! Da den onde heks Mizrabel kidnapper Minnie, må Mickey vove sig ud blandt farerne i Castle of Illusion for at redde hende. Tag mod til dig, og rejs gennem fortryllede skove, kæmp mod sværme af rebelske legetøjshære, og find vej gennem bøgernes labyrinter.