Cast of the Seven Godsends - Redux
Cast of the Seven Godsends tager os tilbage til de dage, hvor klassisk 2D-, løb-og-skyd-, action-skydespil regerede i spillehallerne. Fire sværhedsgrader, seks verdener at erobre, tolv midt- og slutniveau bosser, syv gudelignende rustninger, fem basale våben og femogtredive trylleformularer til brug i kamp! Den onde kejser Zaraaima har kidnappet den lille tronfølger til landet Dareca. Kong Kandar må påkalde sig Darecas syv guders hjælp, mens han krydser de seks verdener i sit rige i et forsøg på at redde sin søn. Han må se kejserens horder i øjnene, mens han kæmper sig gennem dystre skove, slimede sumpe, skumle møller, forbandede vulkaner, sneklædte bjerge, gyldne byer og dæmoniske slotte. Hver eneste verden bevogtes af hver sin niveauboss, som alle er edsvorne til at forårsage kongens hurtige fald. Til at hjælpe sig i sin søgen kan kong Kandar påberåbe sig gudernes rustninger, anvende forskellige våben og bruge fanatiske trylleformularer. Kan kongen redde sin søn og sit kongerige, eller vil Dareca fald til den onde kejser?