Carnivores: Dinosaur Hunt
Carnivores: Dinosaur Hunt er en førstepersons jagtsimulator, hvor du jager efter de største og farligste væsner nogensinde – DINOSAURER. Dette spil er en omarbejdet version af det klassiske dinosaurjagtspil, Carnivores: Dinosaur Hunter, med en ny spilmotor, forbedret grafik, avanceret dinosaurusadfærd og jævn spillerudvikling. Oplev en ekstraordinær jagtoplevelse ved at spore og jage dinosaurer! For at overleve skal du kende målets opførsel og vaner. Ligesom i ægte jagt skal du altid være opmærksom og passe på, hvad der omgiver dig. Ellers når du nærmer dig en T-Rex på læsningssiden, vil du sandsynligvis være hans mad. Under dine jagtoplevelser vil du besøge smukke, men farlige steder, hver med sit eget unikke økosystem. Udforsk de uberørte strande, den tætte jungle, de klippefyldte sletter og de brændende ørkener på planeten FMM UV-32. Terrænets fordele kan bruges til at øge chancerne for en vellykket jagt. Du kan gemme dig i nærheden af veltrædte stier eller følge dyresporene. Det er vigtigt at kende vindretningen, da nogle dinosaurier kan lugte dig. Ved skjult bevægelse eller klatring på højt niveau får du en taktisk fordel for at kunne jage de farligste dinosaurer, der lever på planeten. For en vellykket jagt skal du omhyggeligt planlægge og evaluere din taktik, herunder valg af våben og udstyr. Vil du bruge en stor-kaliber rifle, snigskytteriffel eller en stille armbrøst? Eller måske skulle du tage en pistol med dig i tilfælde af? En af de vigtigste ting, du har brug for, er din bærbare gadget M.I.S.T. - en radar med GPS, der kan forenkle målsporing. Der er andet udstyr i spillet, som du kan tage med på jagt for at øge dine chancer for at overleve, såsom en spray, der maskerer din duft. Du vil være i stand til at møde mange forskellige dinosaurer, hver med unik adfærd og intelligensniveauer - fra skabninger med en ærtestørrelse hjerne til listige rovdyr med skarpt syn, hørelse og lugt. Hver dinosaur i vores spil har realistisk og avanceret kunstig intelligens, så fra art til art vil hver reagere forskelligt på dig. Nogle dinosaurer flygter, hvis de ser dig, andre vil angribe, hvis de er truet, og andre vil prøve at dræbe alt, hvad der bevæger sig! Så vær forsigtig og jagt efter bytte klogt, ellers bliver du bytte selv.