Carmageddon: Max Damage
Carmageddon: Max Damage er bilspillet, hvor dine modstandere er en flok galninge, der sidder bag rattet i hver af deres vanvittige biler. Vælg mellem 30 metalknusende bildesigns for at udføre din opgave: Du skal totalskade modstanderne, jage fodgængere og skabe så meget kaos som muligt! Spil en af de tre spiltyper: Stig i graderne i Career Mode i Carmageddon, lås op for Freeplay, og gør præcis, hvad der passer dig, eller giv resten af verden en udfordring i Multiplayer – Husk på, det handler kun om ødelæggelse! Spred kaos og ødelæggelse i en stor åben verden samt i de små kamparenaer – uanset hvor du befinder dig, er der masser af sjove ting, som du kan køre ind i, smadre eller nyde synet af på din kølerhjelm. Udforsk byens gader og jordvejene på landet samt de øde ørkener og sneklædte islandskaber. Det er mere end 90 sjove PowerUps, der vil hjælpe eller hindre dig i spillet på de vildeste måder. Carmageddon: Max Damage er modgiften til alle andre racerspil!