Candle: The Power of the Flame
Candle er et eventyr med udfordrende gåder. Spil som figuren Teku en ung novice der drager ud på en farlig rejse, for at redde hans stammes shaman fra den onde Wakcha-stamme. Men vejen er brolagt med skumle fælder og svære forhindringer. For at overkomme disse udfordringer, skal du have et skarpt blik og en god forståelse af dine omgivelser, eller også kan dit næste skridt blive dit sidste. Men Teku har en særlig gave: Hans venstre hånd er et lys. Lad den være dit lys, der kan drive fjender væk, eller lyse op på mørke steder. Smukke, håndmalede akvareller giver Candle en speciel 'flair', idet alle baggrunde og karakterer nøje er blevet tegnet og derefter scannet billede efter billede. Dette spil føles konstant som et levende maleri.