Call to Arms DLC-pakke
Køb ikke, hvis du allerede har et VIP-pas. Du vil i så fald i stedet blive anmodet om at hente dette indhold i spillet. Gør klar til kamp på de nye multiplayer-baner “Bloddonor”, “Kirkegården” og “Terminalen” (OverRun). Desuden får du den nye og eksklusive spiltype “Master at Arms”, der vil sætte dine kampevner på en sand prøve.