Skriv din egen fiskehistorie i Aguas Claras. Med smuk, levende natur og charmerende, maleriske fiskesteder er det ikke underligt, at dette andalusiske paradis er værdsat af lystfiskere over hele verden. Fang spændende nye og velkendte fiskearter Aguas Claras kan prale af et mangfoldigt akvatisk økosystem med seksten unikke fiskearter, hvoraf elleve er helt nye opdagelser, der er unikke for denne DLC. Når du udforsker de forskellige søer, damme og huler med dit nye udstyr og fiskeekspertise, får du chancen for at hive arter ind som den udholdende andalusiske barbe, den flygtige karpe eller den nataktive ål. Derudover kan du teste din fiskeekspertise mod velkendte favoritter som den stormundede ørredaborre og gedden. Skriv din egen fiskehistorie i charmerende Andalusien Aguas Claras, en malerisk lille by i Andalusien, har i nogen tid ligget afsondret fra omverdenen. I dag er den på nippet til at blive genopdaget som centrum for et lækkert køkken, en mangesidet historie og fantastiske fiskemuligheder. Med sin rigelige, uspolerede natur og en rig lokal arv er Aguas Claras et sandt paradis for lystfiskere. Giv dig i kast med nye aktiviteter og udfordringer Mød Daniel og Karim, butiksindehaveren og bestyreren i Aguas Claras. De er dine guider på din rejse for at afdække betagende udsigter over store reservoirer, højderygge og gamle ruiner i regionen. Sammen kommer I til at takle de over 60 spændende nye missioner og udfordringer, der venter jer i reservatet. Kast snøren ud fra de mest fantastiske fiskesteder Daniel og Karim sender dig ud på missioner forskellige steder i reservatet. Du får mulighed for at fiske i en farlig bjergkløft og i hemmelige underjordiske søer og klippefyldte bjergstrømme.