Udforsk Sydafrika, og fang unikke nye fiskearter sammen med vennerne. Gennemfør missioner ved Fishing Hubs for at få belønninger, og opdag naturskønne landemærker. Find, og fang nye fiskearter Sydafrikas smukke sejlrende er hjemsted for 16 fiskearter, heriblandt 13 nye opdagede arter som afrikansk ålemalle, afrikansk broget ål og plettet ørredaborre. Se, om du kan finde disse unikke arter, justér din teknik baseret på deres vaner og karakteristika, og mærk kampens sus, når du sætter dine evner på prøve. Mestr nye missioner ved Fishing Hubs Finpuds dine lystfiskerfærdigheder ved de nye Fishing Hubs. Disse nye tilføjelser, der er eksklusive for Sydafrika, introducerer nye måder at forbedre dine fisketeknikker på. Besøg hver Hub, klar individuelle missioner, og optjen eksklusive belønninger inspireret af selve reservatet. Invitér en ven, der ejer grundspillet, til at spille med gratis Udforsk Sydafrika med en ven, og knyt tættere bånd på jeres fisketure sammen. Når du køber reservatet, kan du invitere en ven, der ejer grundspillet, til at spille med gratis, og det tilbud gælder også for vores andre reservater! Find dit fiskeparadis i Sydafrika Oplev Sydafrikas medtagende, naturlige skønhed. Opdag nye landemærker, gå på opdagelse i fascinerende grotter, måb over vandfald, besøg den forhistoriske Dino Park, og navigér gennem store bjergkløfter og vidtstrakte savanner. Alt dette kan du, mens du finder nye steder at fiske, nyder dejlige udsigter og lærer mere om Sydafrika.