Bliv klar til at møde din nye, loyale fiskeven: LakePal Bait Boat. Denne fjernstyrede enhed er et must for enhver professionel fisker! Udvid rækkevidden for din madding Kast din madding længere ud og væk fra kysten, og tiltræk de sjældne fisk, der måske ikke bevæger sig tæt nok på kysten til at kunne fanges med håndkastet eller katapulteret madding. Få fuldkommen kontrol over din maddingtaktik, uanset om du fisker i lavvandede områder eller på det dybe hav! Send din madding afsted med en ekstrem nøjagtighed Oplev en hel ny kontrol med muligheden for at placere din madding helt præcist. Find uden problemer rundt om forhindringer, og kast din madding lige der, hvor du vil have den. Nu behøver du ikke længere at gætte dig frem, som med de traditionelle maddingmetoder. Match din LakePal til din unikke stil Tilpas din LakePal Bait Boat med en af tre unikke skins. Bliv ét med omgivelserne med et snedigt kamuflagedesign, eller vælg en mere minimalistisk stil med en kulfiberfinish. Du vælger selv!