Call of the Sea
Vi befinder os i året 1934 i et fjernt hjørne af det sydlige Stillehav. Norah har krydset havet i sporet på hendes mands forsvundne ekspedition, og nu er hun gået i land på en frodig paradisø – et navnløst og glemt sted, der er præget af rester fra en ukendt civilisation. Hvad gemmer øen på af mystiske hemmeligheder, og hvad kommer Norah til at afsløre i hendes jagt på sandheden? UDFORSK SKØNHEDEN Udforsk en smuk tropisk ø (udførligt modelleret ved hjælp af Unreal Engine 4), der er fyldt med fantastiske scener, fortabte ruiner og okkulte mysterier. MØD NORAH Oplev en charmerende kvindefigur, der begiver sig ud at finde sandheden om sin forsvundne mand og blive klogere på, hvem hun egentlig er. Det er Cissy Jones (Firewatch, The Walking Dead: Sæson 1), der lægger stemme til hende. FORDYB DIG Dyk ned i et historiebåret eventyr, der er fyldt med følelser, spænding og overnaturlige overraskelser. SØG EFTER SANDHEDEN Undersøg de efterladte spor efter en tidligere rejse, sæt brikkerne sammen, og løs en række opfindsomme hovedbrud.