Skabe dine egne rumvæsen-smadrende soldater i Multiplayer med Extinction Squad-pakken. Du kan skifte mellem hoveder og uniformer, så du ligner en, der er klar til at bekæmpe enhver Cryptid-bikube eller modstander i Multiplayer.