Call of Duty: Ghosts - Hesh-figur
Kom ind i kampen som Hesh, det nyeste medlem af Ghosts, i Multiplayer. Hans dsitinkte ansigtsmaling skiller ham ud fra resten af sine dødsensfarlige kammerater.