Call of Duty: Ghosts - Extra Slots-pakke
Få flere muligheder i kampens hede. Extra Slots-pakken giver dig fire ekstra Create-A-Soldier-pladser til udrustning pr. figur, så du har ti pr. figur og op til 40 ekstra pladser på i alt ti figurer.