Multiplayer vender tilbage til træningslejren i den helt nye Drill Instructor Voice-pakke med R Lee Ermeys stemme, kendt som "The Gunny". Byt dine advarsler i spillet ud med dem her, der får dig tilbage i formidabel kampform. Tyve armbøjninger, nu!