Call of Duty: Ghosts – den specielle figur Hazmat
Selvom den ikke beskytter mod en haglbyge af kugler og granatsplinter, sørger den helt nye Hazmat Suit for, at du skiller dig ud fra mængden i enhver multiplayerkamp.