CAC : PIRATE SHIP HIGEMARU
Spil Pirate Ship Higemaru. ※ Du skal have "Capcom Arcade Cabinet" for at spille. Køb pakken, efter at du har downloadet "Capcom Arcade Cabinet". Både "1984 Pack" og "All in 1 Pack" omfatter dette indhold. Sørg for, at du ikke foretager dobbeltkøb.