CAC : GHOSTS'N GOBLINS
Spil Ghosts 'n Goblins. Du kan også spille prøveversionerne af "Side Arms", "Legendary Wings" og "Trojan". ※ Du skal have "Capcom Arcade Cabinet" for at spille. Køb pakken, efter at du har downloadet "Capcom Arcade Cabinet". Både "1985-I Pack" og "All in 1 Pack" omfatter dette indhold. Sørg for, at du ikke foretager dobbeltkøb.