CAC : COMMANDO
Spil Commando. Du kan også spille prøveversionerne af "1942", "SonSon" og "Pirate Ship Higemaru". ※ Du skal have "Capcom Arcade Cabinet" for at spille. Køb pakken, efter at du har downloadet "Capcom Arcade Cabinet". Både "1985-II Pack" og "All in 1 Pack" omfatter dette indhold. Sørg for, at du ikke foretager dobbeltkøb.