CAC : ALT I EN-PAKKE
Spil alle 17 tilgængelige spil. BEMÆRK: Du skal have "Capcom Arcade Cabinet" for at spille. Køb pakken, efter at du har downloadet "Capcom Arcade Cabinet". Dette inkluderer indhold, der er det samme som det individuelle spil eller tidligere pakker. Hvis du køber denne pakke, behøver du ikke købe de individuelle spil. Sørg for, at du ikke foretager dobbeltkøb.