CAC : 1986-PAKKE
Spil Side Arms, Legendary Wings og Trojan. Du kan også spille prøveversionerne af "Commando", "The Speed Rumbler" og "Savage Bees". ※ Du skal have "Capcom Arcade Cabinet" for at spille. Køb pakken, efter at du har downloadet "Capcom Arcade Cabinet". De individuelle spildata er også inkluderet. Hvis du køber denne pakke, behøver du ikke også at købe det individuelle indhold. Sørg for, at du ikke foretager dobbeltkøb.