Bus Simulator 21 Next Stop - Official Tram Extension
Angel Shores var engang kendt for sine ikoniske sporvogne. Skab liv i de gamle baner, der stadig løber gennem byen, med din helt egen sporvognssamling, og oplev byen på en ny måde. Desuden har Seaside Valley netop anlagt et helt nyt banenetværk, som er klar til brug. Med Bus Simulator 21 Next Stop – Tram Extension kommer dit spil til at køre på skinner – bogstaveligt talt. Med dette DLC kan du styre, købe og tilpasse dine helt egne sporvogne. Og du kan planlægge og bygge forskellige sporvognsruter. Desuden får du nye historiemissioner og kørebegivenheder med fokus på sporvogne. Tram Extension indeholder: Få adgang til sporvognsbanerne i Angel Shores og Seaside Valley Sporvognsdepot til dine sporvogne Fuldt funktionel sporvognsmodel med detaljeret førerkabine, som du kan interagere med Opret sporvognsruter: En helt ny type ruter kun for sporvogne med integrerede køreplaner Trafikken interagerer med sporvognene: holder tilbage og undviger Nye historiemissioner på begge kort Nye kørebegivenheder Delte stoppesteder for busser og sporvogne Spillere med sæsonkort til Bus Simulator 21 Next Stop får automatisk adgang til dette DLC. Få det nu, og få endnu mere ud af Bus Simulator 21 Next Stop.