Bundt med den røde konges vrede
"Det siges om den røde konges hof, at hans vrede næres af blodet fra både venner og fjender. Ingen kæmpe kan håbe på at kunne modstå den indstængte vrede. Indeholder: - 1.650 platinum (1.500 + bonus på 150!) - Den røde konges skind med kampspyd"