Bundle 2
Genstandene i denne brugertilpasningssamlepakke er også tilgængelige som brugertilpasningspakker til individuelle figurer. Vær opmærksom på ikke at købe det samme indhold to gange. Denne samlepakke indeholder genstande, der kan tilpasses, til ti figurer: Pai, Lau, Jacky, Jeffry, Shun, Lei-Fei, Vanessa, Goh, Eileen og T-Arashi! Efter det er hentet, får man adgang til det via menuen TERMINAL.