Bundle 1
Genstandene i denne brugertilpasningssamlepakke er også tilgængelige som brugertilpasningspakker til individuelle figurer. Vær opmærksom på ikke at købe det samme indhold to gange. Denne samlepakke indeholder genstande til ni figurer: Akira, Sarah, Kage, Wolf, Lion, Aoi, Brad, El Blaze and Jean! Efter det er hentet, får man adgang til det via menuen TERMINAL.