Wired ProductionsAndetStrategi
Tre uundværlige Mongres-kaptajner kan låses op og ansættes i Soul Tree, når du har nået en Freehouse-befolkning på 1800. Udnyt deres potentiale til at give uovertrufne splinterindtægter til din bosættelse, så du kan udvide og opgradere hurtigere!