Bud Spencer & Terence Hill - Slaps And Beans
Det første OFFICIELLE videospil med Bud Spencer og Terence Hill! Bud Spencer og Terence Hill i deres første virtuelle eventyr. I en helt ny historie! Uanset om du besøger saloonen i Det Vilde Vesten, Miami Downtown, forlystelsesparken eller et helt andet sted, får den hele armen med sjove samtaler, tæv og selvfølgelig masser af slagsmål. Slaps And Beans er et co-op eller singleplayer side-scrolling beat 'em up-spil med tilføjelser i form af platformelementer og minispil, hvor du tager rollen som Bud Spencer og Terence Hill. Nøgleingredienserne i Slaps And Beans er: -Retro pixel art-grafik -Bud Spencer og Terence Hill-kampstilssystem -Co-op multiplayer -Minispil -En rød strandbuggy med gul top -Masser af tæv og masser af bønner (selvfølgelig)