Brothers: A Tale of Two Sons Remake
Led to brødre på et episk eventyr, der er fyldt med opdagelser, tab, eventyr og mystik. Når deres far smittes af en dødelig sygdom, må to brødre modigt drage ud for at finde "Livets vand", den eneste kur, der kan redde ham. I en færd, der ikke må slå fejl, må de to brødre stole på hinanden og bruge deres individuelle færdigheder til at beskytte hinanden og overkomme forhindringerne i denne uforglemmelige rejse. EN TIDLØS KLASSIKER GENSKABES Hyldet af kritikere, da den oprindeligt blev udgivet, er Brothers: A Tale of Two Sons vendt tilbage! Tro mod gameplayet og den hjertegribende fortælling fra 2013, indeholder Brothers: A Tale of Two Sons Remake figurer og landskaber, der er baseret på originalen, samt en opgradering til den seneste generation af grafik, ydeevne og gameplay. Kombinerer du dette med et soundtrack, der er genindspillet med et live orkester, bør du forberede dig på en følelsesladet oplevelse, der vil tage dit eventyr til helt nye højder. DRAG UD PÅ EN FANTASTISK FÆRD Løs hovedbrud, opdag skjulte fortællinger, vov dig igennem farlige steder, og kæmp mod dødelige bosser. Find vej igennem fortællingen som begge brødre samtidigt i singleplayer-tilstand eller spil med en ven i lokal co-op, hvor i hver styrer én af brødrene, mens I spiller sammen. FORDYB DIG I BRØDRENES EMOTIONELLE VERDEN Brothers: A Tale of Two Sons er fyldt med skjulte detaljer, der belønner dem, der leder efter dem. Ud over de oprindelige skjulte godter og fremragende handlingsforløb har genskabelsen tilføjet nye hemmeligheder, som du kan opdage.