RedDeerGamesAction og adventure
[Broken Universe - Tower Defense] She's nowhere to be found and he's the only one who can save her. Kaboom! The explosion wrecked the entire universe. One might even say that it's...broken. Roco with the help of ragtag group of scientists needs to protect his ship from incoming attacks. Strategize Help Roco reach his goal and destroy the enemy waves in this unique tower defence game. Your brain is your biggest weapon. Decide where to land and how to fight your way out of enemy's hands. Tons of goodies Block all paths or guide monsters down a long line of fire. Find out which towers and barriers are the best for your unique playstyle. [Clumsy Rush] GRAB THE CROWN AND RUN No more exhausting complicated tutorials, no more half an hour's explaining of gameplay nuances—tell your friend “grab the crown and run” and you will be ready to play. Simple rules allow you to start racing immediately. YOU'RE IN CHARGE Do you prefer to use simpler controls to make the race more dynamic? Or maybe go big and use both legs separately for more laughs? Or... turn all the players into ice cubes or throw in a fake crown? Do you want to play as sumo or Santa Claus? Choose a control, one of 23 race modifications and, most importantly, the craziest skin for your champion! EACH TRACK IS UNIQUE Strategically positioned horde of sheep, twisted whirls or tiny windmills with tornado power - these are just some of the many crazy obstacles that will make a mess in your races. Each track is randomly generated from a pool of 47 unique segments. AND EVERYONE CAN PLAY Friendly graphics and simple rules make Clumsy Rush a title that everyone can have fun with. Do you want to chase with your friends who are not players? Play with children? Or maybe just relax? Do not wait—catch a gamepad and run!