Midten af 1980'erne. En lille industriby et sted i Sovjetunionen. Panelhuse, almindelige repetitive job, kedelige husholdningsaktiviteter. Tag et kig på livet i den mest almindelige familie, og bliv et vidne til de vanskeligheder, den vil møde. - Omhyggeligt afbildet atmosfære fra USSR. - Lineær, historiefokuseret oplevelse. - Foretag din daglige rutine og få at vide om familiemedlemmer.