Brief Battles
Må den bedste mås vinde i Brief Battles! Bekæmp dine venner med dine underbukser i denne hektiske, undertøjsfikserede festleg. * Bemærk at spillets indhold endnu ikke er oversat til dansk. * Indeholder – Lokal multiplayer-galskab: Sæt op til tre Balle-Larser i sofaen, og se hvem der vinder i klassiske eller fjollede spiltyper. Udfordringer solo og i samarbejdsspil: Sæt dine evner på prøve i soloudfordringer, eller kæmp mod monstre med en ven. Underbuksekrigere: Spil som én a seks søde figurer, og få adgang til nye skins. Superunderhylere: Vind ved hjælp af baller af stål, giftige bomuldstrusser med mere. Attraktive arenaer: Kæmp i 50 unikke og og forræderiske 2,5D-arenaer. Spil i dit eget tempo: Trophy-jægere kan presse deres evner til det yderste i de sværeste udfordringer, men indstillinger for handicappede gør spillet tilgængeligt for alle Gratis opdateringer: Ingen betaling for udvidelser. Det er enden på det!