Breakdown
Du er Derrick Cole, som er fanget i et mystisk laboratorium. Du kan ikke huske noget om din fortid, men opdager, at du har uanede kræfter, da du kæmper for overlevelse mod en militær fraktion af tilsyneladende usynlige og overmenneskelige krigere. Breakdown er et action-eventyr i første person, hvor nærkamp kombineres med moderne våben i en intens historie med fremragende grafik. Rejs ud på et spændende eventyr, hvor du er på jagt efter sandheden!