Er du klar til det største modeeventyr? Bratz: Vis din modestil frem – Complete Edition har alt det originale indhold, du elsker, og BÅDE Tøseaften og Pretty 'N' Punk-modepakkerne! Spil som Bratz-yndlingsfigur, og tag afsted på et verdensomspændende eventyr for at opbygge det sejeste modemagasin. Start i din egen hjemby, Stylesville, og vælg din figur i det oprindelige Bratz Pack – Yasmin, Cloe, Jade eller Sasha - og sus afsted på jagt efter de største modehistorier, tag dig af gæster for at hjælpe nye venner, og spil sjove minispil med masser af bratitude!