Boti: Byteland Overclocked - Soundtrack
Fordyb dig i den magiske Byteland-verden med dette musikalske mesterværk, der fører dig ud på et lydeventyr. Fra musik ladet med kreative arkadeelementer – rytmedrevne musikrutsjebaner fx – til magnetiske spillyde samt en verden fuld af avanceret automatisering og levendegjorte computerprocesser: Dette soundtrack har det hele. Nyd de originale numre fra Marcin Buchnajzer, lyddesigner og komponist, som har vækket en cyberverden af robotter, computere og ny og gammel teknologi til live. Der er ingen tid at spilde – hent soundtracket til Boti: Byteland Overclocked i dag.