Borderlands: The Pre-Sequel Ultra HD Texture-pakke
Forbedret Xbox One med 4K ultra DH og HDR. Gør grafikken bedre for Borderland: The Pre-Sequel og tilhørende DLC med denne uUltra HD-teksturpakke. Opgradér spilteksture, eksempelvis figurer, køretøjer, våben og omgivelser. Spillere får den bedste oplevelse af detaljerne ved 4K-opløsning, men forbedringerne kan også nydes på andre skærme.* *Xbox One X kræves for at installere. 4K-skærm kræves for 4K-opløsning.