Borderlands 2 Ultra HD Texture-pakke
Forbedret Xbox One med 4K ultra DH og HDR. Gør grafikken bedre for Borderland 2 og tilhørende DLC med denne Ultra HD-teksturpakke. Opgradér spilteksturer, herunder figurer, køretøjer, våben og omgivelser. Spillere får den bedste oplevelse af detaljerne ved 4K-opløsning, men forbedringerne kan også nydes på andre skærme.* *Xbox One X kræves for at installere. 4K-skærm kræves for 4K-opløsning.