Bor-pakke
Bor-pakken indeholder en ekstramission, en eksklusiv mission og et våben. Bor: Ingen kan sige ""niet"" til denne specialbyggede maskinpistol, som bruges af de russiske jægersoldater. Yakgårdmission: En afsidesboende yakbonde har skjult våben for rebellerne. Nu planlægger Mins styrker at angribe hans gård, og kun Ajay kan redde gården og våbnene.