Boostsæt
Få dit fartøjs ydelse helt i top med boostsættet! Dette sæt indeholder tre boosts, som du kan udstyre dit fartøj med før et løb og anvende for at øge din fart, angribe dine fjender og beskytte dit fartøj. Få et forspring foran konkurrenterne! Boostsættet indeholder mindst ét sjældent boost. BEMÆRK: BOOSTS KAN KUN BRUGES ÉN GANG.