Bonus for Forudbestilling
Bonus for Forudbestilling ----- Kickstart dit eventyr i Reveria med den Ny Eventyrers Pakke! Denne specielle samling inkluderer Flagreamuletten, et vedhæng, der øger din erfaringsgevinst, plus 9 typer nyttige ting til engangbrug for at hjælpe dig på din rejse! ----- Denne bonus er kun tilgængelig for dem, der køber inden kl. 14:59 den 21. Maj 2025 (GMT).