Bloody Zombies
Bloody Zombies is een co-op beat 'em up die je zowel online als offline kunt spelen. In dit spel voor 1-4 spelers neem je het op tegen de ondoden tussen de ruïnes van Londen. Versla de angstaanjagende horde gemuteerde zombies met uitgebreide vrije vechtstijlen. ONLINE EN LOKALE CO-OP – Ondersteunt tot 4 spelers met willekeurige combinaties van online en lokale spelers. VRIJE VECHTSTIJLEN– Combineer moves om combo's te maken en speel nieuwe vaardigheden vrij. VIER OVERLEVENDEN – Kies uit 4 speelbare personages met aanpasbare vaardigheden. STRIJD TEGEN DE HORDE – Neem het op tegen een horde uiteenlopende zombies en verander van tactiek om ze te kunnen verslaan. VOLLEDIGE CAMPAGNE – Vecht tussen de overblijfselen van beroemde Londense straten en gebouwen in diverse levels.